12.09.2010

Sarmalele reci - Maniac ( Maniak )




Versuri Sarmalele reci - Maniac ( Maniak )

Lumea zice ca sunt maniac
Daca-s maniac
n-am ce sa fac
Dar lumea are
sufletul sarac
Pai nu mai bine maniac?

Totdeauna-am fost
un maniac
maniac in tot ce-mi
e pe plac
Cand nimeni nu mai
crede-n nimenea
eu am mania mea

Stau pe computer minute
si ore si zile
Des navighez si surfez pana
naufragiez
Nu ma mai satur de site-
uri si chat-uri subtile
Jocuri cand joc nu ma joc
pe oricine mardesc

Asa sunt eu alternativ
cam maniaco-depresiv
nu-mi zice nimeni
ce sa fac
si nimanui nu-i fac pe plac
Lumea zice ca sunt
maniac...

Nu mai credeam
c-am sa ma alta mare manie
dar am indragit o gagica-ntalnita pe Net
Ii mail-uiesc c-o iubesc
insa nu si ea mie
Zice ca pana la chat sa o
iau mai incet

Pai dac-asa-s eu maniac
nici dac-as vrea n-am ce
sa fac
Asa-i la mine dragostea
este manie nu manea

Lumea zice ca sunt
maniac...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

TOP LUNAR - Articole populare

RadioBacau